الخميس، 17 يوليو 2008

حمدلله على سلامتك يا ست الكل ..

فنونة رجعت وبقت كويسه الحمدلله ..
في احلى من كده حاجة ممكن الواحد يفرح فيها؟

مش نفاق ولا رياء , مش لازم اعرفك شخصيا..
بس اختى , غصم واقتدار وسواء كان برضاكى او غصب عنك , اختى الكبيرة الرقيقة النضيفة.

انا مبسوط اوى انك رجعتى تانى بخير وكويسه بعد مسلسل البؤساء الى عملتيه دا :@
فا حبيت اعمل البوست دا اقولك فيه حمدلله على سلامتك يا ست الكل.
واقولك ان ربنا كبير اوى يا فنون..

المهم..مفيش حد يزغرط هنا ولا ايه يا جدعان ؟!

هناك 5 تعليقات:

Fatma يقول...

يالهو بالي

ايه الكسوف اللي انا فيه دا بس ياربي

انا مش عارفه اقولك ايه يا احمد والله عاجزة عن التعبير بجد

ومعاك حق والله انا عملت فيلم البؤساء :)

الحكاية طلعت اتفه من كدا بكتير الحمد لله فضل من ربنا :)

بجد مش عارفه اقولك ايه بجد

ربنا يحميك يارب

shabfa2re يقول...

فنون مش لازم تعيش لانهاشافت وعرفت زيادة عن اللزوم

Fatma يقول...

فنون مش لازم تعيش فكرتني بالغزية لازم تنزل ..وجواز عتريس من فؤادة باطل :)

ليه بس كدا :)

Ahmed EL Masry يقول...

متقوليش اى حاجة يا فنونة , اهم حاجة انك رجعتى وانك كويسه وبخير , انا خطفت دقيقتين عشان ارد عليكى واقولك انى مبسوط اوى انك بقيتى كويسه وانك شوفتى البوست دا كمان عشان تعرفى انك غاليه عندنا كلنا.ز

وبعدين سيبك من الواد مودى السخيف دا D: , انتى عارفه مودى صالح حمديتش وتعليقاته العجيبة D:

وايه الجو القديم دا ياض بتاع , فنون مش لازم تعيش ليوم التلات ولا يوم الاربع حتى, مشوفش وشك هنا تانى D:

نورتى الدنيا من تانى يا ست الكل :)

Here i'm يقول...

فنون مين يا عمنا بس :D

دى حتى أرائها مبتعجبنيش خالص :D

و على راى مودى بس بطريقة تانية

فنون مش لازم تعيش ليوم الأربع :D

حمد لله على السلامة يا فنون :D