السبت، 29 مارس 2008

معاكى بضحك.. بصوت عالى

معاكى بضحك بصوت عااااالى ..
من ضمن سامبلز البوم منير الجديد كان في اغنية اسمها معاكى بضحك بصوت عالى ..
قلبت عليا المواجع.. فكرتنى بالذى مضى..
مش عارف ومش متاكد اذا كان الى مضى دا كانت ذكرته حلوة كفاية عشان افتكره دلوقتى ولا لا..
بس كل مافتكر انه ازاى كنت بضحك بصوت عالى..
ازاى كانت الحاجة بتبقى تافهه وصغيره ونضحك .. ونضضضحك !
بصوت عالى ومن القلب وبكل الجوارح يعنى.
معتقدش ان تفاهه او كوميدية الحاجة دى كانت هيا الى بتضحكنا..
لا..
كانت السعادة .. سعادة اللحظة وانا بين ايديها ..
لحظة وانا معاها ..
وانا على السجية..
بتافهاتى وبسخافاتى , بعصبيتى ..
بجموحى وهدوئى.. بسكونى وهروبى..

بنشوتى وانا شايفها بتبكى قدامى ..
نشوة مابعدها نشوة..

نشوة انى امسحلها دموعها , اطبطب عليها , ولولا من بقيه خجل كنت حضنتها كمان..

كنت معاكى بضحك بصوت عالى..
بيفرحنى صوتك الهامس..
اسرح لما نتهامس..
في صوتنا لما يتلامس ..
ويسرقنى نغم هامس..
ويحلالى..

معاكى بضحك بصوت عالى ..

هناك تعليقان (2):

صبري سراج يقول...

وفر حزنك لسه هتحزن وارمي دموعك جنب ايديك

اضحك واصرخ بضحكتك

محمد حمدي يقول...

اهلا بيك فى البلوجسفير يا احمد

متنساش تبص بصه على مدونتى وتقول رايك